کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل می گوید از سال بعد دیگر شما را ردیابی نخواهد کرد

به گزارش سافت گذر، بخش اعظمی از درآمدهای شرکت Alphabet از کمپانی زیرمجموعه او یعنی گوگل به دست می آید. همچنین، بسیاری از درآمدهای گوگل از طریق تبلیغ کردن حاصل می شود. برای اینکه کمپانی مالک اندروید بتواند به این مهم دست یابد، از کوکی ها و ردیاب های اینترنتی استفاده می کند تا هویت افراد را بشناسد و با توجه به سلیقه آنها تبلیغات برایشان پخش کند.

گوگل کروم مرورگر مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

با این وجود، گویا شرایط قرار است به زودی تغییر کند زیرا گوگل اعلام کرده که دیگر کاربران را ردیابی نخواهد کرد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که در روزهای ابتدایی ماه جاری میلادی، گوگل خبر داد که دیگر نمی خواهد از کوکی های متفرقه پشتیبانی کند. در واقع این اقدام به این منظور صورت گرفته تا حفاظت از حریم شخصی افراد در اولویت قرار گیرد. بر این اساس، گوگل تأیید کرده که وقتی کوکی ها منقضی شدند، هیچ ردیابی را تولید نخواهد کرد تا کاربران را چه در اینترنت و چه در محصولاتش ردیابی کنند.

گوگل شفاف سازی می کند که اگرچه شاید برخی از رقبا به جای کوکی ها از PII آدرس های ایمیل استفاده کنند ولی او قصد انجام چنین کاری را ندارد زیرا معتقد است حریم شخصی افراد را به خطر خواهد انداخت. در واقع، او می خواهد تمرکزش را بیشتر روی APIهای محافظت کننده از حریم شخصی بگذارد تا بدون ردیابی کاربران، تبلیغات و محتواهای سازگار مرتبط با سلیقه های آنها پخش کند.

گوگل می گوید:«« پیشرفت های حاصل شده در جمع آوری اطلاعات، وبگردی ناشناخته، فرآیندهای درون سیستمی و سایر تکنولوژی های محافظت کننده از حریم شخصی، آلترناتیوهای مناسبی برای استفاده از ردیاب های اینترنتی هستند. در واقع جدیدترین آزمایش های FLoC نشان می دهند که می توان به شکلی مؤثری کوکی های متفرقه را از رده خارج و به جای آن از حریم شخصی و هویت افراد محافظت کرد. کروم می خواهد از این ماه پروتکل های گروهی FLoC را تولید و عرضه کند. ما برنامه ریزی کرده ایم که این پروتکل ها در نیمه دوم سال 2021 استفاده شوند. به علاوه، کروم از ماه آوریل این پروتکل ها را مورد بررسی قرار خواهد داد و در نسخه های بعدی از آنها بهره خواهد برد زیرا در طی این مدت با دریافت بازخوردهایی از مشتریان، می توان از نحوه کارایی آنها آگاهی یافت»».

این تصمیم نشان دهنده آینده ای است که در آن نیازی نخواهد بود برای پخش تبلیغات حتماً حریم شخصی افراد در معرض خطر قرار گیرد.

گوگل یادآور می شود که همچنان می خواهد روابطش را با مشتریان و برندها مستحکم کند ولی به هیچ عنوان قصد ندارد حریم شخصی افراد را به خطر بیندازد. در حالی که کوکی های متفرقه تا دو سال دیگر به کلی منقضی خواهند شد، شما می توانید در گیت هاب با APIهای محافظت کننده از حریم شخصی آشنا شوید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48650 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/17 تعداد مشاهده: 1971
سافت گذر